Poetry Slam den 25/2-2009

Det med fed skrift er det vigtigste og relavente.

Klokken var kvart i ni. Slammet startede klokken hel. Og som jeg altid gør; retter på mine tekster få timer før det starter. Denne gang... Glemte jeg bare at printe de rettede slams ud. Så der stod jeg med de gamle ej fuldendte og ej tilfredse slams i hænderne og var ved at tude. Kunne ikke huske dem da de var nyskrevet. Så min gode ven Frølich som jeg sad og drak kaffe med, havde tilfældigvis en usb pind i lommen, så jeg fik hurtigt lagt mine filer over og rendte Svendborg Centrum igennem hvor alt næsten havde lukket og spurgte om jeg kunne få printet noget mod lidt betaling. De tre pizza steder og restauranten ved siden af kunne selvfølgelig ikke hjælpe mig. Det ene sted havde de kun en fax, andet sted havde de ikke noget papir og restauranten var ikke indehavere af venlige sinde.

Så jeg endte med at stå at læse op fra min bærbar. :)



Jeg endte som nr. to efter ham som altid vinder. Tabte med 0.3 point efter ham som altid vinder. Ham der altid vinder er Lasse Nyholm. Fyns bedste og Danmarks 3. bedste i 2008. All time Svendborg Champ! Men 0.3 point!

Rigtig god aften. Mange tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar