Week of death... Rest In Peace each one of you.

Hvad sker der? Uge 11, 2009.

Familiens ven gennem alle årene. En gammel mand som sad og ventede med sin hustru på sin dag på plejehjemmen er gået bort. Troede slet ikke det ville røre mig så meget. Han har altid givet mig råd. Et råd. Gang på gang og endnu en gang. Og det vil jeg følge. "Sæt dig et mål, og gå efter det" men selvfølgelig vil jeg mixe den med min egen filosofiske opfattelse af livet.

Jeg skal ud og kigge på lejlighed. Jeg går forbi kirken i byen og ser dannebro står på halv. Stopper op... Og tager billeder af det. "such a beautiful disaster"

Kommer ind i klassen. Ser alle er samlet rundt om et bord. En pige fra min klasse fortæller hvordan hun var vidne til et trafik ulykke. Død til følge. Hun græder.

Og i dag... Inden ugen er slut. Jeg sidder og laver lektier. Det går det op for mig, at den sytten årige dreng de taler om i nyhederne; ham har jeg boet på gang med på efterskolen. Dog kun i et kort stykke tid. Havde ikke noget venskab med ham. Var ikke venner med ham. Men vi har levet op ad hinanden i et helt år. Det rammer mig en smule. Det rammer hårdt på andre af mine venner.

Hvil i fred.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar