Ipod 80gb. <3

Kommer...
, men hvad kommer? Havde egentlig tænkt mig at lave en hel liste med alle af mine albums som ligger på, men det orker jeg ikke. Tror bare jeg vil fortælle en masse om den. Ligge de mest repeated sange op på denne blog tråd via elskede youtube.

Jeg kan fortælle den indeholder ca. 35GB, men en del albums stadig mangler at blive lagt over.
Det er none superficial, none mainstream, none dishonest music! som ligger på. Det er musik, som i musik. Det er musik som musik elskere ville definere det. MUSIK! Som i Line Rolighed.
Line Rolighed er forresten en meget speciel veninde. My music believer body. Jeg kan også fortælle at Line og jeg har byttet Ipod's for en stund. En længere stund. :) Dog har hun kun 4BG på sin fine transportable Ipod, men musikken bliver ikke værre af den grund og der er stadig meget der skal lyttes til og der er til lang tid. Og hvert enkelt album skal der lyttes til! Hver dag i mindst en uge, inden man går videre til næste. Forstå musikken og lev dig ind i den!

Lev dig ind i hvordan for sangeren fra Bon Iver låste sig inde i en svensk hytte efter at have været smidt ud af sit forhenværende band, og så udgive et så fantastisk album.


Mere vil komme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar